jag vill bara fördröja tiden ;)

skriv en person
.. som du älskar av hela ditt hjärta -  Farmor, hon är världens bästa
.. som är den smartaste du känner - Eh, Torgny? haha
.. som får dig att le när allt känns tungt - Freja, oftast
.. som är den omtänksamaste du vet - Ellen jansson
.. som är en bitch - suck, hon börjar j och slutar osephine, ooops
.. som är din älskling -  Simon!
.. som är en föredetta bästa vän -  Elin Hansson
.. som är snygg - zac efron (a)
.. som är rolig - de är väl många, men ida då :)
.. som är den galnaste du vet  -  vet inte
.. som är den konstigaste du känner - donno
.. som är underbar - de är allt bra många de
.. som är dum - fille är typ jämt dum :))
.. som du kan prata med om allt -  mikaela forsberg
.. som du saknar - eh
.. som betyder mest - mamma, pappa, elvira, hugo, freja, farmor, farfar m.m
.. som du har spenderat mest tid med - mickis, iallafall på sista tiden
.. som du var dum imot när du var mindre - haha som om jag skulle vara dum mot någon? varit för snäll och blyg för de ;)
.. som du tycker är snäll - Sandra Nyberg
.. som du har sportat med - Amanda Norgren, sjävlklart många mer :)
.. som du skulle vilja krama just nu - vem som helst, eller ne..
.. som du inte har träffat på länge - elin hansson
.. som du vet saknar dig - jag vet inte
.. som du träffade idag - mamma, beja och freja
.. som du ska träffa när du gjort klart den här listan -  amanda tror jag?
.. ngn du vet som gillar dig -  hm, mamma pappa hoppas jag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0