It´s snowing man, halleluhja

Godmorgon. Vart stressigt i morse eftersom jag försov mig. hade ju klockan ställd även fast jag är ledig, men var tvungen ner på byn en vända. Men kom ner iallafall. Följde med amanda till karamellfolket. Haha gjorde en lite vurpa när jag kom ut också, jätteskönt ;) haha

Fan va de snöar asså, jättemys! :D Vet att jag har klagat på snö, men vafan kommer de mycket så är de väl lugnt, men då ska den fan ligga kvar till nyår också!

Nu ska jag snart ner på byn med mamma och köpa tacos och godis till mig och beja som måste sitta hemma och vara barnvakt till freja ikv. Ni kommer väl och hjälper oss??

Puss


Förra vintern, mysigt :)


Kommentarer
Postat av: amanda

haha så du fick tacos ;)

haha ja höll på o dra mig 2 ggr när jag gick hem xD haha

2009-12-04 @ 16:12:40
URL: http://amaaaandan.blogg.se/
Postat av: amanda

haha men de var bra nära ;)

2009-12-04 @ 16:37:47
URL: http://amaaaandan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0