I´m home!

sådär då, hemma från en fruktansvärt tråkig tisdag. Hade prov direkt på morgon, men det gick faktiskt förvånansvärt bra, så förväntar mig inte annat än mvg ;) Tog ungefär 20 minuter att göra det enligt amanda, sen var vi lediga, i 4 TIMMAR!! Sjukt tråkigt. Men jag och mandis fördrev tiden med och göra nånting med händerna, hon läste på till nk provet, men inte jag dum som jag är, utan jag spelade spel ist ;) Vi sjöng även lite fint för alla som gick förbi, ja asså hörde ni nån som sjöng på lunchen så va de vi, så bara o kontakta mig.

Idag tänkte jag sola, men hinner inte, kl 8 måste jag ju tända ljus, och kl 9 se på andra avenyn, och sen julkalendern ;) Så ikv blir de mkt tvtittande, enligt amanda så borde jag kolla lite mer tv, eftersom jag inte ens visste att emd hade släppt en julskiva???? vem vet det de liksom...

jaja, vi hörs väl senare ;) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0