I´m home again

Godmorgon! Hade en sjukt rolig kväll igår faktiskt. Grönalid ett bra tag, va väl inte sådär jätteroligt, men sen iväg till skålö, vilket va sjukt mkt roligare! Dansa sjöng o träffa massa folk! :D Eftersom mina vänner drog hem så tidigt så stanna jag kvar med pattis ist, vilket mammi inte gilla eftersom hon fick lov o hämta mig i morse ;) Iallafall har jag inte särskilt mkt kvar av rösten,  men den kommer.

Snart lär jag gå på nå julkonser, eller kanske inte konser, men Beja och några ska då sjunga iaf. (jag vet att de stavas typ konsert, men tycker de är fult!)
Nej, lär dra på mig lite smink nu! hörs sen! :)
puss

Kommentarer
Postat av: Agnes

Där har du i och för sig en poäng. Men ändå....;) Okej vi får väl konstatera att jag bara är sjukt jävla lat :P

2009-12-06 @ 17:32:28
URL: http://pagnie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0