vill inte skriva nån rubrik

hallO, åkte till mickis igår, vi gick ut en vända till grönalid som vanligt. Men vid 12 eller nått vart vi så trötta så vi gick hem till mig. När vi kom hem så fick vi inte upp dörren för mamma hade lagt ut nyckeln som jag inte kan med, så fick ringa in och väcka henne. Vi käka felixpizza som vanligt och la oss och prata ett tag. 8 i morse ringde hennes klocka så fick gå upp med henne, sen la jag mig igen och vakna vid 2. Är hemma vid pappa nu en vända, men ska till mamma typ om nån timme.
okej, hela den där texten va nog helt ointressant..

Iallafall håller beja på att slå ihjäl mig och jag henne, usch va irriterad jag är....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0