doktorn o skola!

Tjenix, hemkommen från både skola och läkare. Mja, jag var upp till läkarstation en vända, kollade upp en grej, och sen fick jag även reda på svaren på allergin. De va ju inte mot nötter eller pollen iallafall, och de va ju bra, men de jag va allergisk mot va nog ännu sämre, katter och lite mot hundar! :( Fattar inte för jag har ju inte kännt av nått, har ju både katt och hund liksom?? Jaja, min chipp ska då ingenstans på grund av dehär iaf...

Ja, sen lär jag ju flytta också, men jag har fortfarande inga pengar, så de lär bli duvnäs förstår jag... :( tack mamma! ...

Nej, lär slänga ur mig lite ilska, sen lär jag nog ner till apoteket och hämta ut medicin skit... hörs sen, puss!

Kommentarer
Postat av: amanda

aa de gjorde vi :) men vi fick konstiga svar, kan berätta imorn :)

2009-12-02 @ 20:19:00
URL: http://amaaaandan.blogg.se/
Postat av: malin

varför måste du flytta ? ;/ <333

2009-12-03 @ 09:07:03
URL: http://maliinhaemkin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0