dans i skolan

De vart en himla kort skoldag idag, va dit och dansa på eftermiddan, en timme, sen gick jag hem igen. Jättekul va de inte direkt, men visst vi sprang då inte bara runt i en ring. Jag och mickis va egentligen grymma, de va bara de att jag inte fick prata med henne för då kom hon inte ihåg vad hon skulle göra ;p haha
Imorgon får vi se om jag går till skolan, jobbigt att bara gå dit och fika typ, fast de va ju några som skulle visa upp nått också tror ja, så går säkert dit ändå, bara nån av dom andra ska dit så jag slipper va själv ;)

Idag vet jag inte vad jag ska göra, blir väl cykeln en halvtimme eller nått, men de kommer jag säkert inte orka, så ska väl ligga och kolla bonde söker fru ist ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0