alldeles för kort dag i skolan..

halloj, skönt att redan va hemma. Imorse tog jag lite för lång sovmorgon och vaknade inte förs kl 11. Både farmor,pappa,amanda och filip hade ringt och skickat sms, och hur jag har kunnat sova vidare vet jag inte, skönt va de då. Lite onödigt att gå till skolan och va med på mentorstiden som bara håller på några minuter, men de gjorde jag iallafall, fick ju lov att hämta massa böcket tills i morgon. Prov i både fritidskunskap och NK, kanske ska försöka lyckas lite bättre med NK-provet den här gången..
ja, dagen består alltså mest att plugg. Hade tänkt träna lite också, försöka få upp konditionen tills bandyn på onsdag ;) haha de hinner jag givetvis inte, men försöka kan man. Just, de är bandyturnering i skolan på onsdag, och vi är tre i våran klass som vill va med och spela, eller två iallafall, men de blir väl fler hoppas vi, sen har vi ju treorna också.. BF vinner lätt ;) hahhah not

Nej, ska plugga lite nu, sen hörs vi senare. pusss

Kommentarer
Postat av: FANNY ♥

Skönt med en kort dag!



Fin blogg =) Sov gott♥

2009-12-14 @ 21:00:41
URL: http://mariafanny.blogg.se/
Postat av: FANNY ♥

Skönt med en kort dag!



Fin blogg =) Sov gott♥

2009-12-14 @ 21:04:52
URL: http://mariafanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0