I´m home!

Hemma från första dagen i skolan. Kändes väl rätt bra, eller ok, de va tråkigt.
Imorgon ska vi ut med klassen och tälta i malung där läraren (vad hon nu hette, har redan glömt.) hade nån fäbodstuga. Det blir säkert kul, lära känna vår lilla klass på 12 personer.
Vi får sovmorgon till kl 11 i morgon också, så mickis sover i husvagnen med mig inatt :) de blir roooligt, har inte vart med henne på jäättelänge ! Så efter träningen åker jag hem till henne och hjälper henne och få hem grejerna till mig :)

Nu vet jag inte vad jag ska hitta på. Ska ta med mig kamera i morgon, tror jag, om pappa kommer ihåg att ta med den hemifrån, så ska jag väl ta några kort i morgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0