Ursäkta min dåliga uppdatering, men nu kommer de ;D

Är hemma från helgens bravader i karlstad. Gick inge vidare för oss vad de gäller resultaten av matcherna, men jag tycker vi spelade rätt så bra, även fast vi inte vann någon match.
Hur som helst har helgen varit rolig. Det blir ju lite som en semester det här med cup, man hinner liksom med annat när man inte spelar. Vi hann även få hem våran husvagn så mamma, roger, elvira och freja var med dom också. Nog pratat som helgen.
Igår var familjen iväg till örebro. Vi var till köpcentret där som heter marieberg. Riktigt stor vart det, men bra och stora affärer. Hittade lite linnen och t-shirtar där, köpte även fotbollsskor och ett par vanliga skor, så jag är nöjd :) Kommer bilder sen :) Efter shoppingen åkte vi in till centrum och letade reda på behrn arena. De var fotbollsmatch mellan ösk och öis. Egentligen en skitmatch eftersom öis ligger längst ner i tabellen, men de var väl bra ändå, slutade 2-2 och öis gjorde ju alla målen ;D haha

Och ja, idag har jag varit på träning. Jobbigare än vanligt, fast de kändes som de var åskväder för jag hade så ont i huvudet, men jag hörde inte av någon åska så I dont know ;D Det var kul iallafall, och slapp skavsår gjorde jag fast dom nya skorna :D

Nu väntar jag på mat, pappa skulle göra nånting med tortillas och karré, vi får väl se hur de blir :)
återkommer väl nån gång ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0