nu blir de många rader!

halloj :) 

haft en bra helg? de har då jag :) Eller ja typ. Hänt mkt har de gjort iallafall, och de är ju roligare än om man bara skulle sitta och göra ingenting.
Igår va de släktträff. Trodde verkligen de skulle bli skittråkigt, och jag hade rätt. Gick lite långt för vissa, nämner inga namn. Man kan bara säga ett ord och de är pinsamt.
Idag var jag iväg till mockfjärd på fotboll med lillasyrran. Utklassning vart de, vansbrobrudarna vann med 16-0 ;D bra spelat tycker jag.
Ja, sen fredagen var ju bäst!

Imorgon är de skola igen. Börjar med vanliga lektioner den här veckan, vi får se hur de går ;) Gött schema (stavas?) hade vi iallafall, fast lite tråkigt med ett jättehål mellan dom två lektionerna på fredagen, känns som vi borde ha fått slagit domtvå lite närmare varann tycker ja :) Men annars ok.

Nej, de var väl länsta den häe veckan, nu ska jag sova och ladda inför skola och match i morgon, vi ska spöa malung ! :D

gnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0