Morning sunshines!

Godmorgon
Solen skiner idag igen! Härligt härligt!!

Fick nyss ett samtal från lisbeth från jordgubssodlingen. Hon påminnde mig om att jag hade lön kvar att hämta ut. Det hade jag helt glömt bort. Jaja, gött med lite mer pengar :D

Idag är det träning igen, roligt! :D Är de här bara något jag hört eller är det rätt många som tänkt sluta? De blir ju inge bra :/ Hoppas inte det iallafall!
Nej, nu ska jag väl ta och äta nånting, sen blir det en vända ut i solen igen. Ska träffa amanda innan bussen till träningen, hon skulle kolla efter hårfärg. Fån´t vi se om vi hittar nått passande :p

Puss på er :*


Iår var de iallafall sista året, de kan jag lova er ;D Nu ska jag bara ha mina pengar,
sen har jag ingenting med det där landet att göra ;D;D

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha samma här hörru! ;D med jordgubbarna alltså.

2009-08-07 @ 11:56:21
Postat av: amanda

haha samma här hörru! ;D med jordgubbarna alltså

2009-08-07 @ 11:57:04
URL: http://amaaaandan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0