Ledsen för dålig uppdatering!

Sorry för dålig uppdatering, men mitt internet funkar inge vidare, så det känns inge roligt att skriva ett helt inlägg som helt plötsligt bara försvinner. Sitter iallafall på mammas dator nu (som iofs är ungefär lika dålig) så ska väl hinna med en liten text iaf ;)

Idag kommer cattis hit. Vi ska övernatta i husvagnen, mer vet jag inte. Vi får se vad vi hittar på :) Det var skit länge sen jag såg henne så de blir skönt att prata lite. Btw, saknar min klass och ja, alla :( Sorgligt de här, men vi får allt se till att ordna en klassfest eller nått, Måste få se alla igen snart !

Nu ska jag fylla på mobilen med lite musik, sen får vi se vad som händer :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0