Lat som ja är...

...orkade jag inte upp i morse. Tyckte jag skulle få ligga och dra mig i sängen nån timme istället, så jag struntade i att åka till äppelbo.
Skulle egentligen ha åkt till pappa nu, men fick inte åka om jag inte städade husvagnen, så jag är kvar fortfarande. Men ikväll drar jag iallafall till han :)

Jaha, annars är de ju lördag. Det är 1 ½ dag kvar på sommarlovet 2009. Känns inte gött, men samtidigt gör d de. Att börja på en ny skola är ju rätt intressant, men antar att de är bara dom första dagarna... Vi får väl se hur de blir! För er som inte vet de så ska jag gå barn och fritid här i vansbro på skolan som heter vuc. :)

Nej, hörs gör vi!  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0