Idag förlorade vi igen

Trevlig kväll med cattis igår. Synd att vi inte klarade av att få svensk text på filmen, den va skitbra, men de va lite svårt med dansk text (a) Tur att man är en sån naturbegåvning när det gäller engelska ;) 

Idag har vi varit på match i rättvik och spelat mot vikarbyn. Sista vi spela mot dom förlorade vi med 7-0. Nu vart det 4-0 till dom ist, och det var iaf lite bättre. Evelina gjorde de superbra i målet, så skyll INGENTING på dig själv! För som malin sa, fotboll är faktiskt en lagsport. jag tycker iaf att alla gjorde en bra match, vi skulle ha fått in några mål bara. Jaja, nu får vi ladda inför nästa match, då är de dags att ta poäng tycker jag!

Imorgon far jag till äppelbo vid halv 11 eller nått. Elvira ska spela match, och de va länge sen jag såg dom så tänkte åka med pappa och kolla. Sen följer jag med till vanåvallen och kollar hur de går för Hugo en vända också, han är med på sånt där zonlägret. Får hoppas han går vidare :) Ojj, visst låter de som jag är en himla snäll syster som åker mil för att kolla när dom spelar fotboll? Gör dom de för mig? nej.... hehe

Nej, dags att sova snart tror jag, hoppas förresten att mitt bredband börjar funka på något vis snart så jag kan uppdatera oftare, d blir väl ;D

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0