Ganska trevlig helg.

Ganska så trevlig helg. Gårdagen kanske kunde ha slutat lite bättre, men vart iallafall omhändertagen när de gick för långt. Tack :)
Idag har jag precis kommit hem. Gick från Andreas vid 2 nångång, sen hem till Mickis och hämta mina grejer. Snart ska jag åka till Äppelbo och kolla på våran match. själv är jag inte med p.g.a min fot. Olivia fick spela istället :) Så jag ska åka dit och heja på "brudarna" ;D Vi vill ha 3 poäng nu, ochde vore gött om de blev mot mora!
Efter matchen så ska jag till amanda och fira henne. Hon fyller år på tisdag tror ja de är, så vi ska väl dit och ge henne nånting och kanske få lite fika. Gottt

Nej, ska försöka skriva en gång till innan jag somnar ikväll :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0