1 vecka kvar.....

Hej igen! Nu vill ni nog veta vad jag har gjort sen jag skrev sist, så det ska jag berätta :)
Jo, jag har flyttat mig en halvmeter, alltså bytt stol när jag skulle äta. Sen har jag sprungit och kissat 2 gånger, sen har jag inte gjort ett skit. Men vad sjutton ska jag hitta på?
Imorgon, då är det precis EN VECKA KVAR tills skolan börjar, en vecka! Det är ju ingenting. Den kommer ta slut på knäpp. Det gäller alltså att göra ALLT som man inte gjort under sommarlovet men som ska göras nu! Jag ska alltså inte sitta vid den här dammiga grejen........

Nej, snart är de väl dags för läggdags? Ska tvätta bort sminket, och sen tar jag med mig datorn ut i husvagnen och lägger mig där, för ja, de är mitt nya hem nu ;D

Vem vet, det kan ju komma ett inlägg till, livet är fullt av överaskningar *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0