Yes yes yes, nu blir det tröjor :D

Nu är det snart läggdags, men ska hinna med en kort sammanfattning av dagen.

Hela dagen har mest gått ut på att vara sur på Joel som var den enda som inte lämnat pengarna till skoltröjorna inte dök upp i skolan. Klasskamraterna ringde han ungefär 40 gånger utan svar skulle jag tro. Men nu för nån timme sedan skicka jag och fråga Cattis om hon fixat pengar från han, och hon hade visst redan hämtat tröjorna, så nu är jag glad :D

Torsdag betyder fotbollsträning. Imorse hitta jag inte dom vanliga skorna så jag fick lov att att ta mina gamla som är en eller två storlekar för små, och jag vet att det inte låter såå mycket, men ska man springa och sparka på en boll och göra tvärnitar så tar de på tårna vill jag säga. Blodblåsan som försvann för nån vecka sedan är tillbaka, och nageln är blå igen... Men jag älskar de, fotboll alltså, inte blånaglar ;)
Förresten hade vi träning med vår gamla tränare som kanske ska komma tillbaka! :D Det är så grymt mycket roligar med han, och ja, sen blir det ju lite roligare om man är fler än 5 stycken på träningen.

Hur kommer det sig att man är så trött på torsdagar? Är det för att veckan nästan är slut? Varje torsdag har jag extra svårt för att ta mig upp ur sängen på morgon, men sen blir det fredag och då är man pigg som en lärka igen. Eller nästan iallfall ... ;)
tjaha ja, eftersom jag är så trött är det kanske idé att lägga sig?

kram J

P.s Imorgon ha rjag möte med min otroligt roliga mentor, nämligen trazan... Ska vi gissa på 2½ timme?
D.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0