Vårrus

Sådär, nu är jag hemma från dansen, dom var duktiga, men jag hade förväntat mig mer. Det höll bara på i 40 minuter så de var ju inte så mycket. Sen var det vårrus i vansbro, så det var mycket reor och erbjudanden på dom få affärer vi har här, så vi gick väl runt och kollade lite, hittade en massa kläder på kollektion som jag gjärna hade köpt direkt, men har man inga pengar kvar, får man gå med rumpan bar. Men till Göteborg ska jag ju iallfall få med mig lite pengar, så jag får shoppa där :) SHIT, tänk det är bara 6 dagar kvar tills vi drar !!!! :D

Och i morgon är det fotboll också, hoppas på superbra väder, med massa sol, det är då det är som roligast att spela. Så det blir en halvdag i malung, sen ska vi nog hem och grilla. Hoppas det iallfall, om vädret är som det ska.

Nej, nu tror jag väl inte att jag hade så mycket mer att komma med, så sov så gott nu, kanske jag har tid att skriva lite innan vi åker i morgon, vi får allt se hur trött jag är ;D

Godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0