Vädret är underbart!

Åh, vilken härlig dag, det är underbart väder ute, och det känns verkligen som att det vore mitt i sommaren.

Min dag idag har varit ganska ok, inget speciellt kanske, men helt ok, så länge jag slipper den där irriterande människan så går det bara fint.
Idrotten var skitrolig, vi hade dans med 9b, dom skulle ju vara så hemskt duktiga på att dansa bugg, så dom skulle lära oss i 9c. Fast, jag fick väl inte lära mig så himla mycket, men det vart nån ny tur iallfall. Mickis och jag var riktigt hajj på de där.

Jag har iallfall inte hunnit duscha än efter idrotten för de vart så brottom hem, så dusch blir det, sen måste jag ner på byn och möta cattis, hon är här med bussen vid halv 5 kanske, och då lär vi väl gå till Zoom´s för cattis ska såklart ha nytt smink, haha
Sen klockan 19 tror jag, var det treornas avslutningsuppvisning på estetiska, så vi ska dit och kolla. dans var det visst, få se om dom är så duktiga som Anna säger ;p

Ja, men nu lär jag väl ta och duscha om jag ska hinna klart, så vi får höras senare .

Pussipuss

Sommar nu tack?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0