allt och ingenting.

Sådär, nu är jag hemma från träningen, eller ja det va jag väl för en timme sen också. Det var roligt, Tony är nog värlens bästa fotbolstränare!  Vi fick våra nya dressar idag också, dom var ju mycke snyggare än dom förra tycker jag,lite mer detaljer och sånt.
 

jag är lite stolt för att jag lyckades precis få Freja att somna. När man går upp med henne så måste hon först ligga i mammas säng, för lägger man hon i hennes reser hon sig upp och skriker, och då är mitt tålamod slut. Men man får iallfall ligga brevid henne ett tag och sjunga trollmor-låten. Idag har jag nog sjungit den 20 gånger innan hon tillslut sov som en stock, sötnos
nyvkan liten fröken!
här är en nyvkan liten sötnos :*

Nej, nu är det nog dags att sova, får väl se om jag är lika trött som igår och i morse i mon, de är jag säkert.

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0