fötterna demostrer, fötterna har fått nog, fötterna vill ha frihet, här i sin egen .. ?

Nu är jag hemma från skolan. Sitter hemma vid farmor med henne och Elvira.
idag var jag ner till blå huset och fixade tån. Eller ja, fixade och fixade, hon spräckte iallfall den äckliga blåsan och borra ett brett och djupt hål i nageln, och det var inte direkt mysigt. Jag fick så ont så tårarna rann, tur jag inte började snyfta, haha. Det känns inte direkt bättre nu, det känndes bara värre att dra på mig skona och gå hem. Men det blir säkert bättre.

Om nån timme åker jag till Äppelbo, men får inte träna. Ska iallfall kolla när tjejerna tränar. vi skulle visst ha en träningsmatch mot vansbro på fredag, men då kan ju inte jag vara med, för om 2 dagar åker vi ju :D Fyfan va roligt de ska bli, men det vore kanske roligare om man kunde gå riktigt och inte som en vaggande anka.

Nej, nu lär jag tvätta håret, har gått med skitlortigt hår hela dagen och det hatar jag, men hann inte tvätta håret i morse eftersom jag försov mig.

vi hörs sen :*

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag kan vara med o spela ist. för dej :D ;) hahah

2009-04-28 @ 15:09:53
URL: http://amaaaandan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0