ett godnatt och kort uppdatering

det blev en vända ner på byn med barn och hund. Mötte Amanda och vi gick och kollade på Elvira och Tildes träning ett tag. Men Freja blev på dåligt humör så vi gick ut igen och gick ett varv till runt byn.
Ja, sen hann jag komma hem med en sovande Freja, kl kanske var halv 8, då tvinga mamma med mig ut på en vända runt byn. Jag har inte den bästa konditionen, men jag ska ha snart! Så nu blir det träna. Känner nån för att gå ut och springa så säg bara till.

Nu har jag väl inte mycket mer att säga. har fortfarande itne duschat efter springturen eftersom det är kö till duschen, men nu lär de väl vara min tur snart.

Sov gott ♥ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0