Uppdatering

Åh va mysigt det är ute, det känns lite hemskt att jag sitter inne med datorn nu. Måste verkligen ut igen innan solen försvinner. Jag och syrran drog fram studsmattan igår så vi har väl hoppat lite, men mitt knä klarar inte länge, så jag får ligga och sola istället. Hoppas verkligen jag kan få ordning på det där knät innan sommaren kommer på riktigt. Det är ju inge roligt om man inte kan springa och hoppa utan att vara säker på att knät håller, för ja, det känns verkligen som att det ska gå av när det gör ont. Vi får se hur det går, fotbollen lägger jag då inte av med ett tag som mamma sa, det vill jag verkligen inte!
Ja, kusinerna åkte hem för nån timme sedan. Jag fick höra så grymt mycket igår, vissa saker som var roliga, men sen sånt som jag nog egentligen inte ville höra... Men vi bestämde även att vi ska ha en filmkväll med gamla filmer sen jag var liten. Det ska bli roligt att äntligen få se mig själv sjunga "dantar tå mycke pattenpöl" som dom har retat mig för så länge. Vi får väl se när det blir.
Nej, nu måste jag nog dra ut i friska luften, lite sol i ansitet gör ju ingenting.
Åhhh va sur jag blir, min punktknapp på datorn funkar inte som den ska, det är RIKTIGT irriternade att hela tiden behöva kolla om det har lbivit en punkt eller inte. Nu vet det de iallfall.

Puss J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0