Uppdatering

Hejsanhoppsan, ett mirakel att jag redan är uppe, vi la oss inte direkt tidigt igår.
Elin Andersson och Cattis kom på den dumma idén att vi skulle åk ahem till pappa ungefär kvart i 9 igår kväll. Jaha tänkte jag då, hur fan ska jag ta mig dit då? Och inte visste jag om jag hade nån nyckel. Men jag sa iallfall till mamma att jag skulle ta cykeln till pappa. Hon tyckte jag var dum i huvudet, så hon fick Roger att skjutsa mig istället. Så jag kom hit ungefär kvart över 9. Det känndes skitkonstigt för jag har inte varit här på rätt länge, så jag kännde mig helt vilsen, haha .
Men Cattis och Elin kom iallfall på moped efter ett tag. Inte gick det fort inte, men dom kom iallfall. haha jag satt och tänkte "tänk om dom inte kommer?" . Men det gjorde dom.
Vi gjorde inte så mycket. jag visade väl huset för Elin eftersom hon inte har varit här förut, sen såg vi på nån film om Hitler. Eller ja det var iallfall meningen, men vi skratta mest och retades med Cattis. Hon var hur jävla rädd som helst.
Ja just ja, pappa och Hugo kom hem inatt också. Så nu har vi fått massor med godis ;D haha så mycket var det inte, men det räcker då ett tag iallfall :D

Nu ska jag ut och spela fotboll med Hugo ett tag, sen blir det kanske brännboll.
Vi höres
Puss J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0