trött är jag, men här kommer ett litet inlägg

Ojojoj vad trött jag är! Men jag vill inte lägga mig när det är så mycket folk här. Mamma,Roger,Fia,Mathias,mormor och morfar sitter i köket och spelar kort och dricker öl, så det är mycket skratt och skrik därinifrån. Tilde och Tim ligger och sover brevid mig och Beja hon sitter i mammas knä och ser ut som ett frågetecken, för hon har nog aldrig hört morfar prata så mycket som nu, haha. Det är allt bra sjukt vad man kan påverkas av alkohol. Vissa blir jäteroliga, ja sen finns det ju vissa andra som inte blir riktigt lika roliga... säger inga namn, men jag antar att ni som läser bloggen fattar vem jag menar. höhh  Men dom som är äldre brukar ju vara rätt vana vid det och blir därför bara roliga och typ berättar om hela deras liv, liksom vad som helst. Som sagt, roligt är det :) haha
Åh, reklam om sängar, nu var tjag ännu mer trött. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på så jag slipper somna. Men nått lär det bli, hoppas dom är klar där inne snart.

Nej godnatt peoples ♥
Puss J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0