Söndag

ja då var det söndag. Det vart inget mer inlägg igår kväll när alla hade åkt även fast jag hade tänkt det. Satte mig och spelade kort med Hugo, Lucas och Elvira, och ja av nån anledning så blir jag alltid trött när jag spelar plump. Jag höll verkligne på att somna vid köksbordet, och mamma och roger var nästan påväg att bära upp mig för trappen för jag inte orkade gå. Sen var jag så jäkla snurrig och velig att man nästan kunna trott att jag var full, men nej så var det verkligen inte.
Kalaset var iallfall ganska så roligt. Det kom en jäkla massa folk, och jag tror det var bortåt 10 småbarn mellan 1-11 år som sprang omkring och lekte nån ballonglek att den inte fick nudda golvet. Jag satt mest i chocktillstånd känndes det iallfall som, bara satt i soffan och stirra på dom, det känndes som nånting skulle gå sönder och visst gjorde det det tillslut. Jag är synsk.

idag har det varit en riktig slappdag. Efter utvecklingssamtalet i fredags bestämde jag, trazan och mamma att jag i helgen skulle göra klart det här med första världskriget, och sen fick jag en läxa av han också. Eller okej det var ingen läxa, utan en extrauppgift. Jag fick med mig en lerklump hem, och med den skulle jag göra en skulle jag göra ett skulptur att djur eller nånting. Om jag nu gör det bra så har jag stor chans att ta mig upp till ett mvg i bild också. Så jag har gjort en liten skulptur nu, och den ska föreställa en panda men det kommer itne synas förs jag har målat den.
Så nu är det första världskriget kvar ja ...

Nyss var jag ute och gick en vända runt byn med Freja. Hon var så himla grinig så jag gick en vända så hon fick sova. Det kanske blir en springvända med mamma i kväll om jag blir klar med so:n och om hon vill och jag orkar, vi får väl se :)
Och jag längtar faktist till skolan i morgon av nån anledning..?

Är det något bra på tv ikväll?

Nej, nu får jag ta och börja, hoppas mamma vill hjälpa.

Kram J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0