SJUKIS

Åh gud va näsan rinner och rinner. Svider i ögonen gör det också och så fort jag reser mig blir jag yr, men jag ska iallfall till Borlänge i morgon med bästa Ellen. Tänkte köpa sånthär kastanjevatten så man kan få lite bruna ben till Göteborgresan ;D Men annars har jag inte tänkt shoppa, för jag har inge pengar.
Just nu är jag GRYMT irriterad på en viss person. Hon härmar ALLT jag gör. Men de ska vi inte skriva o här.
Har nyss klämt i mig en felixpizza, och det äräven det enda jag har ätit idag! :o det är då fan inte likt mig att inte äta på hela dagen, men det är väl för att jag är sjuk gissar jag. Sen drack jag i och för sig upp en hel tillbringare med päron och krusbärssaft :p

ska hoppa in i duschen nu så det här får vara godnattinlägget, puss på er och sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0