Sista inlägget innan göteborg antar jag.

Det var kallt på fotbollen, mina händer håller fortfarande på att frysa sönder. Pappa fick näsbenet knäckt, det var ju lite roligt, haha
Stackars Pattis har åkt in till Mora för hon hade nånting med magen, men hon ringde mig när ja var påväg hem från Äppelbo, hon hade fått komma hem iallfall, men blev det värre skulle hon få lov att åka och operera. Fan va allt ska komma nu till skolresan. Fyfan, allt för att det ska bli mindre roligt :/ Så imorn kommer hon inte till skolan, så jag lär väl klara mig utan henne. Men det går ju bra, för jag har ju elin & elin ;D haha
Och ja, nu för tiden kallas hon faktiskt Pattis.

Imorn lär vi till gullängen och kratta också. Och jag måste packa, och sen lär jag till mamma och hämta pengar, och sen ska jag till farmor för ja ska sova där så jag slipper gå upp så jäkla tidigt. Tåget går ju kl 06:00 på torsdag morgon, så det blir en jäkla tidig morgon, men det får man väl ta, får sova på tåget.

jag antar att jag inte kommer hinna uppdatera i morron, och sen åker jag ju och har ingen dator med mig, så det bir inge skrivande förs söndag gissar jag...

Då lär jag vä säga ha en bra helg och valborg till alla, och hälsa grattistill bror min som fyller 14 år på valborg, fan han är ikapp mig snart känns det som. Så ja, GRATTIS TILL HONOM!

Nej, nu blir det väl godnatt, hörs på söndag :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0