PLUGG

Hm, kl är snart 4 och jag har fortfarande inte börjat plugga, dags att göra det, men först lite om skoldagen.
Första lektionen So, fick tillbaka hemtentan och den fick jag iallfall G+ på, så jag slapp bli på dåligt humör av ett sketet prov. Matten vart de inte mycket gjort på eftersom jag satt brevis Mickis. Då blir det alltid bara massa prat. Men jag är på repetition så jag kan sega lite. ja och sen svenska. Finns inte mycket att säga om den.
Språkvalet var väl heller ingenting att babbla om, vi gjorde inget. Men på bilden fick vi glasera våra skålar. och ja, det ser ut som Freja har gjort min...

Ja juste, pappa och hugo åker till holland nu också. Kul att sitta hemma och känna sig avundsjuk på det också. Men jag ska iallfall till göteborg om 23 dagar så :) 

Nu ska jag ta och plugga lite, sen blir det en promenad med Mickis tror jag. Och ikväll springer jag med mamma igen.

vi höres, Puss J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0