Om Gunnar är i farten ;D hhaha

Idag har jag vart tråkig och inte skrivit alls. dagen har iallfall varit superbra. Förta fotbollsträningen på gräs. Härligt. Sen hem och då kom lilla Mikaela. Det vart en massa stoj och stim med henne. Synd att det var något fel på kameran. Vi hade nämligen spelat in en superbra musikvideo som skulle upp på youtube, men det gick visst inte att spela upp filmen på min dator, så det sket sig väl såklart. Nu är klockan 20 i 12, och jag har presic gått med mickis en bit för hon skulle hem. Och JÄKLARS va rädd jag var när jag skulle hem. Pratade med Mickis i telefon när jag lämnat henne, men hon gjorde mig inte direkt säkrare, haha. Men som tur var klarade jag mig. Man vet aldrig om Gunnar är i farten, hahah

Imorgon ska jag inte sova länge, för jag SKA göra soläxan. Måste faktiskt bli klar med den, sen har jag inge mer planer, vi får se om de ändras.

godnatt :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0