Öhm, ja är väl rätt negativ idag, alltid

Hejsan hoppsan !


Kan ju kanske inte direkt kalla dagen den bästa, eftersom det är som det är. Önskar jag kunde berätta, iallfall för någon, men gör jag det känns det säkert ännu fånigare. och prata med mamma är ju ingen idé, hon säger bara att vi är som vi är, och att vi alltid håller på såhär. Men jag är faktiskt seriös den här gången, det är riktigt jobbigt.
jag ska iallfall på träning om två timmar, det blir då iallfall kul, förhoppningsvis. Vi är ju på gräs äntligen, då kan det nästan inte bli tråkigt tur nog.

Hm, ja sen ska jag väl hem från träningen också, och då tänkte jag styrketräna lite. Och göra toast och smootie, gottgott.

Nej, jag har ignet mer att säga, blir mer sen efter träningen, så kolla in igen sen ;D

CatharinaElinAElinSMikaelaIdaAmanda
BÄST ♥

Kommentarer
Postat av: amandaN

jag lyssnar gärna, om du vill prata!

"Önskar jag kunde berätta, iallfall för någon, men gör jag det känns det säkert ännu fånigare"

så ska du inte känna!..





2009-04-21 @ 19:28:22
URL: http://amaaaandan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0