Nu, defenitivt sista ...

Packar förfullt, har aslite med tid, men hinner iallfall med en kort uppdatering. Det vart inge krattning för det hann jag inte med, om nån timme kommer pappa och hämtar mig, och då måste jag till mamma och hämta grejer och pengar. Sen måste pappa fixa pengar så jag får av han med. Sen måste jag hem till farmor, ska duscha och kolla så jag har allt, och sen ska jag väl bara sova.

Fick sms från Pattis, hon skrev att hon inte visste om hon fick följa för Catharina, men det var i morse hon skrev det. Sen när jag var påväg hem ringde hon. Hon lät så jäkla ledsen så jag trodde verkligen att hon inte fick följa, men sen SKREK hon i telefon att hon fick följa! Ja vart så glad så jag hade kunna börja gråta glädetårar, det blir inte samma sak utan Pattis.

Ha de bra i regniga vansbro så drar vi till 27 grader varma göteborg ;D
nästa på lörda

Puss

packning

Kommentarer
Postat av: amandaN

vad kul att hon kunde följa med!! :DD

2009-04-29 @ 20:21:05
URL: http://amaaaandan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0