Now I´m Happy Happy Happy Happy Happy Happy Happy Happy Happy Happy Happy

I´m so happy happy, I´m so happy happy  :D jag har kmmit in preliminärt på barn och fritid. Nu slipper jag gå och oroa mig. Gud så skönt.
Fick precis reda på att det blir träning på Gullängen på lördag, härligt att få dra på sig fotbollsskorna igen. Hoppas jag hittar dom bara. Ska köpa nya nästa vecka tror jag, om vi kan åka till borlänge.

Just ja, vi har hämtat kläderna också, hittade väl lite smått och gott som tros kan passa. Skönt att fylla på garderoben lite :)

Nej, jag har nog inget mer att komma med. Sov så gott sötnosar, för det ska jag.
Puss J

Kommentarer
Postat av: amandaN :)

jag kom också in på barn- och fritid!!!!! :D:D:D

2009-04-15 @ 12:14:51
URL: http://amaaaandan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0