kupolen, the centrum of shopping!

Om 45 minuter drar jag till borlänge. vet inte riktigt när jag kommer hem, men det blir väl runt 9 får vi gissa. Snorig är jag fortfarande, en får hoppas att jag inte blir lika som igår, då blir det drygt. Förresten så har jag räknat både igår och i förrgår hur många gånger jag nyste, haha . I förrgår nyste jag 108 gånger och igår 56, så det har kanske blivit lite bättre ;p Seriöst, 108 gånger, det är inte några gånger det. jaja, det var ju inte direkt nånting att skryta om, vem vill gå runt och nysa hela dagarna?
Ja, jag fick iallfall med mig lite pengar från pappa, så jag har väl råd med mat och kastanjevattnet, kanske man kan köpa nånting mer också, vi får väl se.

Nej puss på er, sen hörs vi senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0