Kort inlägg

hejsan hoppsan, hinner inte med nått långt inlägg, men ett kort får de bli.
Om trekvart eller nånting åker jag till Äppelbo på träning, så jag får väl skriva efter det.

idag hade vi iallfall nationella prov i matte. Jag tror det gick ganska bra, det var iallfall lättare än vad jag hade väntat mig, så det var ju skönt.

Åh, sen är jag GRYMT sur på ElinA, hon är sur på mig helt utan anledning. Fyfan va sur jag blir, jag har ju inte gjort nånting, så varför sk ajag få ut för det. Jag kan bli så jävla irriterad på dig elin om du läser det här, men nu förtjänar du faktiskt att jag är sur på dig.

Nej, jag lär väl hitta träningskläder nu, och sedan cykla och möta sandra.

Hörs ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0