Klumpig lillasyster

Sådär, hemma efter första skoldagen efter påsklovet. Det gick bra, men trött har jag varit, tröttare än nån gång i skolan tror jag, men det gick ändå utan att somna.
Det var asrolig gympa, va nån från Irak med som skulle praktisera i 2 veckor, så vi delade upp klassen på två, så fick vi dansa med anna halva och spela saimboll med han andra halva lektionen. Och jag är då totalt värdelös på att dansa foxtrott, tro mig!
Ja, sen åkte jag hem på min snygga cykel till farfar, för att låna telefon och ringa pappa, skulle säga att han skulle ta med mina kapslar till träningen, men jag tror jag glömde det, för han började prata om Elvira istället. (Ni ska veta att det känns jäkligt konstigt at skriva Elvira, men det känns dummare att skriva Beja, för då vet inte alla vem de är, haha)
Hon hade visst åkt upp till läkarstation, för hon har ju haft lite ont i en fotvi ca 3 veckor. Så mamma följde iallfall med henne dit, och då fick dom reda på att hon har en spricka i foten, den var alltså bruten. haha
Knäppjäken har ju knappt klagat nånting, mer än att hon har sagt att det gör ont och att hon har kunnar gå riktigt på den, men vi har inte tagit det så allvarligt, utan jag har lurat ut henne på studsmattan och spelat fotboll med henne och allt, men hon hade visst ganska ont, oops.
ja hon har iallfall gips nu, och ska ha i 3 veckor, för det har ju redan börjat läka, har gjort i 3 veckor redan så det blev inte 6 veckor med gips, det var ju tur för henne.

elvirus gips
Gud så hon älskar mig ^^ haha

Nog pratat om Fröken Elvira. Ikväll ska jag iallfall gå runt byn med Freja och Simon, för jag är barnvakt, och Freja är inte tyst om jag inte går ut med henne. Så då ska jag gå till Hugos träning och hämta kapslarna, eller så kollar jag bara, kom på att han ska ju hit iallfall efter träningen. Vi får se vart jag tar vägen. Sen ska jag se Tonårsliv, har missat assa program, men ikväll ska jag se, tror jag. haha

Ja, vi kanske hörs när lillungen har somnat
puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0