jag är en sömntuta

jaha då var jag vaken, vaknade gansa sent idag som vanligt, men jag hade ingen lust att gå upp tigt iallfall. Jag hade klockan på 10, men det var tråkigt väder så jag sov vidare.
Idag har jag nog inga planer. ska till farmor och kolla om vår kusin har lämnat kvar några kläder till mig och elvira. Man hittar alltid något som man kan använda när man får begagnade kläder, för dom rensar ju ganska ofta, och jag
som inte följer modet så ofta gör det ju inte så mycket om det är lite äldre kläder ;D
Ja iallafall ska jag vänta tills pappa kommer hem så han kan skjutsa oss till vansbro. Sen blir det säkert lika som igår att vi spelar fotboll sent in på natten, vi får väl se.

V hörs
Puss J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0