Gud va allt är eländigt.

Jag tror ingen någonsin kommer förstå hur trött jag är på det här. Det spelar ingen roll hur många gånger jag förklarar så kommer inte mitt budskap att gå fram ändå. Det går inte att förklara vad det är som är fel, jag orkar bara inte med det här längre, att vara andra hand hela tiden.

Det var inte så positivt, men det har inte dagen varit heller. Eller till en början var den väl som vanligt, jag var glad och skrattade som jag brukar. Men sen förstörde det där jävla provet alltihopa. Jag ville ju inte ha fler IGn sa jag ju. Då blir jag såklart missnöjd med det, och blir jag missnöjd med det så kommer jag på allt annat som jag borde vara missnöjd över också. Så tillslut satt jag som en påse potatis i soffan i skolan och bara deppa, och det känns inge bättre när dom kommer fram och säger att det inte var så farligt, det är ju precis det de är. man ska inte berömma sig själv och säga att man är duktig när man inte är det. Då går man och inbillar sig det sen, och sen är det raka motsattsen. Då får man inge bra betyg. Åh, ni ser jag kan inte få fram ett budskap!

nej, det här är inte min dag. Ont i huvudet har jag nu också.
Sen måste jag vara barnvakt nu. Ska slänga in ett senare ikväll.
Puss J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0