Glad-påsk!

Glad-påsk!
Idag vart jag såklart väckt tidigt. Ut och leta påskägg. Och hon hade för sjutton gömt det i skogen ! Så jag fick springa runt i skogen och leta efter ett litet påskägg, det va rju inte det lättaste, men jag hittade det iallafall.
Det är ju sånt himla härligt väder ute, så jag och Syrran bestämmde oss för att ta fram studsmattan. Det var lite krångligt att göra det själv, men det gick tillslut, eller ja, Roger fick hjälpa med fjädrarna, jag är livrädd för att klämma mig i dom där :S
kl 3 har vi blivit bjudna på påskfika hos mormor. Så det är bäst jag hoppar in i duschen nu så jag är klar när vi ska åka.
efteråt kommer Fia,Mathias,Tilde och Tim hit och ska spela kort så dom blir kvar här inatt också, för jag antar att dom inte är i skick för att köra hem efteråt.
Jag kanske återkommer med lite uppdatering senare :)

påsk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0