Frejas födelsedag! :)

Nu var det lördag igen. Men inte vilken lördag som hellst, utan lillfrejsans födelsedag :)  Ett helt år blir hon idag. Det går så otroligt fort, det är lite synd. Men det blir iallfall kalas lite mitt på dagen med släktingar och så, sen om en halvtimme åker jag på träning, och ikväll ska jag på rockslaget med sötaste malin och nån mer som hon kännde som skulle med. Hoppas jag hinner bara, vill ju helst inte åka iväg om det är massa folk här. Vi får se hur det går. Men nu måste jag iallfall packa fotbollsväskan och kanske slänga på mig lite smink så jag inte ser helt död ut, men vi får se hur det blir med den saken ;p

see you later )
Kram J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0