Första April

Jag blev lurad, självklart.
Jag klara mig nästan hela dagen, men på lunchen kom malin och drog något man fick lov att gå på, men sen APRIL APRIL. Jaja
Jag lyckades lura cattis att björn skiffs var på skolan iaf ;)

Första april betyder att det bara är 30 dagar tills vi åker till Göteborg på klassresan. Åh så grymt kul de kommer bli! Våra skoltröjor och byxor har äntligen kommit nu också, hoppas alla kan lämna pengarna i mon så får vi ha dom på oss på fredag . Dom är assnygga, ni får se ;)

Ikväll ska jag verkligen plugga. vet inte riktigt vad, men vi har hemkunskapsprov i morgon så jag antar att det är det där med betalning. Har ganska bra koll på det, men det skadar ju inte att plugga på lite extra. Sen har jag faktiskt gjort klart lite So också. Känns gött

Och vårväder har vi också, riktigt som det ska vara i påsktiderna, oh jag älskar det :D !

nej nu har jag inge mer..

vår

Kram J

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, existensiella frågorna hade jag gjort klar för längesen ju xD

de var budorden jag inte var klar med xD hahaha

2009-04-01 @ 19:58:02
Postat av: amandaN:)

haha, existensiella frågorna hade jag gjort klar för längesen ju xD

de var budorden jag inte var klar med xD hahaha



2009-04-01 @ 19:58:33
URL: http://amaaaandan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0