CUP!

Ja så var man hemma efter sesongens första matcher utomhus, Och för min del gick det väl ungefär... käpprätt åt hellvete. 
Jag tror att jag jag har kommit in en sån här period när man inte kan göra nånting utan att oturen ska komma på en. Mitt knä har äntligen blivit bra, min blånagel gör inte längre ont, jag har inte sträckt mig någonstans, så idag var det liksom givet att allt skulle gå bra, jag skulle kunna göra 2 superbra matcher, ta i fullt ut, men nejdå, inte skulle det kunna gå för en gångs skull?
Självklart jag jag fått EN TILL blånagel, fast på andra foten, jag kunde inte ha i foten i fotbollskon, men pappa spreja på en halv flaska kylspray ingefär kändes de som, så jag fick väl i foten tillslut, värmde upp och slog en tåna och poff så var sista matchen inte att räkna med för min del. Vi skulle liksom möta JÄRNA, en gång skulle vi möta järna, men jag kan inte vara med. Är inte det otur? Jo...
Tjejerna spöade iallfall järnatjejerna med 3-0 ! Härligt flickor, så jävla duktiga när det gäller. Malung fick vi stryk av med 2-3, men som Emma sa, vi vann spelmässigt, det var en rolig match, väldigt rolig!

Jaja, vädret var iallfall på topp, härliga människor och fotboll iallfall att titta på, så dagen kan man ju nästan inte kalla misslyckad hur som haver.

Nu hade jag tänkt gå, det är fortfarande fint väder ute, och pappa är ute och grillar, det är GOTT.

Later Alligator♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0