allt och inget skulle jag säga

Mickis var här hela dagen igår, så vi skyller på henne för att jag inte har skrivit nånting då, idag har jag nog ingenting att skylla på, lat bara ;D

Det var ju tråkigt att äggsläppsskiten gick åt hellvete då, alla äggen höll i vår klass, men det var visst 9D som var bäst, det kan då aldrig vara sant ;D
Juste, ni kanske inte vet de, men vi hade ju VVV hela dagen eftersom de var sista innan påsklovet. Vilda vansbro Vinkeln är något vi har här i vansbro bara (ja, de hörs ju på namnet..). Det gäller att gnugga geniknölarna och komma på minst en riktigt bra uppfinning, så är det stor chans att vinna mycket pengar för den. Det finns en stor summa pengar som ska delas ut och det brukar ske nångång i Juni. Själv har jag än så länge bara kommit på 3, men får hoppas att jag har lika mycket tur som förra året. Lyckades vinna 2000 kr, och då hade jag bara lämnat in 1, så det var ju ganska bra gjort, och en riktigt stor chock :P

Förresten så ringde pappa för några timmar sen, från Holland alltså. Han fick väl lov att skryta lite, eller ja, det fanns inte så mycket att skryta om, men han sa iallfall att det var god mat och att det såg väldigt "prydligt" ut. Inga ord han brukar använda så vad han menar med det de vet jag inte riktigt. Sen hade hugo fått betala i kassan för att pappa inte kunde särskilt bra engelska. HUGO SOM KNAPPT PRATAR MED MÄNNISKOR I SKOLAN LIKSOM. haha det trodde jag inte han skulle våga, men så var det antagligen.
Nu tänker jag tvinga mamma att ta med mig och virus på en utlandsresa, jag vart så avundsjuk när han ringde att jag nästan började grina .. :( hah

Thja, vad finns det mer att säga, jo just de, det är ju bara 22 dagar kvar till GÖTEBORG :D världens bästa klass åker på världens bästa skolresa. Hoppas bara mamma fixar med såna där piller, då slipper iallfall jag vara på asdåligt humör :p

Nej, nu vart de stopp
godnatt och förresten, glad påsk :)
Puss J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0