2009-04-17

Har inte orkat blogga, men gör det nu iallfall.
Igår kväll när jag gick och la mig var jag så skakis i hela kroppen, jag visste inte vad det var för fel. Och jag frös så jäkla mycket om fötterna att jag inte visste vad jag skulle göra. Trodde aldrig jag skulle somna, men jag måste väl ha gjort det efter ett tag. Idag när jag vakna mådde jag inte alls lika illa dåligt som igår och förrgår, så jag antar det var en kort förkylning, det var skönt det iallfall. Frisknar till när det blir bra väder. För det har ju varit ganska fint idag iallfall. Blåste lite, men solen värme bra ändå.
Jag,lillasyrran och grannen anna fick för oss att vi skulle baka, men Hugo hade såklart gjort slut på alla ägg när han och drösen gjorde nått eget recept. Men vi kunde iallfall göra havreflan på ett egg, så det gjorde vi. Sen smälte vi choklad och hade på dom, så dom vart jättegoda, men dom tog även slut fort, haha.
Ja sen är det ju fredag och e.m.d. Blidde ju inget för mig för jag har inge pengar kvar, så jag får väl sitta hemma jag. Ska retas med cattis på måndag :P hehe
Lägger ut en bild på jackan i morgon, för nu hinner jag inte ta någon.
Men nej, jag har väl inget mer att komma med,

puss och godnatt

spring of 2009

Kommentarer
Postat av: amandaN

E.M.D VAR HELT JÄVLA SJUKT FUCKING UNDERBARA!!!!!!!!

asså jag vet inte vart jag ska ta vägeN!!!!!

SHIIIT ASSÅ!!!

GUUUUUUUUUD!!!

2009-04-18 @ 10:49:07
URL: http://amaaaandan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0