what a wonderfull day

Goddagens! Har en helt underbar dag idag faktiskt. Får såna vårkänslor just nu, allt är toppen! :) Idag drog mamma och roger till sthlm och skickade iväg vovven och freja också så är helt ensam hela dagen. Dock hade jag Mickis här inatt så vi hade en trevlig morgon tillsammans. Natten var ju inte lika trevlig eftersom hon tog upp hela sängen, men de är jag väl van med eftersom martin är likadan, haha. Efter skolan tog jag med mig några härliga tjejer och killar till selins och käkade. Maja, Lisa, Mickis och Magnus var det trevliga sällskapet. Efter de gick vi vidare till körskolan en vända, men sen blev det en promenad hem i solen. Nu sitter jag här med en kaffekopp och hög musik och njuter. Ja, inget förstör den här dagen hoppas jag :)

Senare kanske jag drar till pappsen, för här tar ju vissa upp tvn hela nätterna så då får jag inte se big brother vilket jag lyckats bli helt beroende av.. LITE irriterad var jag igår, hehe. ¨

Nejmen nu ska jag sluta prata om hur bra jag har det så ni inte blir att må dåligt, bajbaj :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0