Grattis Magnus!

Idag är det den 8 mars, vilket betyder att det är den internationella kvinnodagen, men det bästa med dagen är faktiskt att Magnus fyller 18 år! :D Shit alltså, 18. Jag har fan 100 dagar kvar MINST, de är lite synd om mig en dag som denna, när lilla Magnus fyller år och jag får inse att jag är ännu mindre...

Iallafall så är jag snäll och ägnar ett helt inlägg här på min superbraa blogg åt Magnus, så jag hoppas innerligt att han blir glad och hämtar mig innan skolan var eviga dag när han får körkort snart. Mjaa, de var mest det jag ville säga, nu ska jag kolla om jag hittar några roliga bilder där magnus är med, sen ska jag gå och lägga mig så jag orkar åka till Leksand med min skojiga klass i morgon bitti, jihoo va roligt det ska bli! ... :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0