så trevlig kväll!

Hejsan! Hur mår alla idag? Jag mår faktiskt toppen. Det lönar sig att gå hem tidigt och att inte dricka så mycket faktiskt. Vi hade jättetrevligt här hemma. Vi blev väl några stycken på slutet som sjöng singstar för fulla muggar, riktigt roligt! Vi åkte till vansbro vid 1 ungefär, där var det inflyttningsfest. Jag var inte där i mer än en timme kanske, gick hem till martin istället och la mig brevid han. I morse hoppa han i sängen som vanligt alldeles för tidigt för mig. Fick iallafall skjuts hem av han så jag skulle hinna plocka ihop lite innan pappsen kom hem. Så ja, så har min dag sett ut.
Nu ska jag spela kort med syrran och Anna, sen tänkte jag plugga lite eftersom jag inte har nånting annat för mig.

http://www.youtube.com/watch?v=e1_B9FCZJMA
kolla den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0