förbannad

Hejhejhejhejhej

Hur är läget? Mitt läge är väl inte sådär jättebra. Har ont i huvudet och är allmänt fundersam. Aldrig ska nånting fungera som man vill, men en dag växer väl alla upp och blir vuxna..

Jag har iallafall spenderat hela dagen i skolan, även fast jag hade en lektion bara kl 2. Blev ju inte supermycket plugg som jag hade tänkt, men har ju iallafall mina suveräna bästisar där som gjorde dagen som vanligt. Efter skolan gick jag hem till Idah med henne och mickis. Vi drack lite kaffe och pratade massa skit som vanligt, sånt där som är riktigt skönt. Ni är grymma ni tjejer!

Snart ska jag hem till pappsen och äta nånting. Bacardi håller på och slickar mig ren också så antar att jag inte behöver duscha. Så blir väl bara big brother sen sängen. Hoppas jag är lika pigg i morgon bitti också för då börjar jag tidigt med en heldags lektioner.

tja, jag ska väl vara lite social med mina tjejer nudå, så kanske jag hör av mig med ett gnällinlägg lite senare också :) Kyss puss hejs svejs

bilden har ju inget med inlägget att göra men, ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0