Inge julgransdans

Hejsanhoppsan, dagen har jag sovit bort och nu är jag inte ett dugg trött när de faktiskt är dags för sängen, nejdå såklart inte! Idag har jag typ inte gjort nånting i skolan faktiskt, så fattar inte hur jag kan vara så trött. Försökt att planera en idrottslektion, men vet inte alls vad jag ska hitta på. Har nån förslag får ni gärna komma med dom, jag behöver hjälp! :)
Skulle egentligen ha dansat ut granen i medborgarhuset med Freja, men eftersom jag slocknade så blev det ju inte så. Istället gick jag hem till Martin när jag vaknade, men pappa hämtade mig kanske nån timme efter så hann knappt med och se han, så nu sitter jag och saknar han lika mycket som innan... Imorgon blir de ju som sagt en utgång, sen barnvakt hela helgen så får se om jag får tid till nått annat.

Nu ska jag strax kila in i duschen, sen ska jag försöka somna igen. Puss och godnatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0